1. Dołącz do największej polskiej społeczności gry Terraria! Dyskutuj, targuj się i graj razem z innymi!

6obcy

Dyskusja w 'Off-topic' rozpoczęta przez użytkownika fotbez121, 3-04 13.

  1. fotbez121 Uzależniony

    6obcy to strona na której można porozmawiać z różnymi ludźmi.
    Wiele osób może chce poznać kogoś nowego, poudawać napaloną laskę [ja tak robię, hehe] lub nawet spotkać kogoś, kto gra w terrarie [czy w co teraz połowa forum gra].
    Tylko tyle, ale potrollować można :p
    Najczęściej widziane teksty:
    Poziom? ; km? ; ile masz lat? ; jak masz na imię? ; Obcy się rozłączył.
    Proszę, żeby administratorzy nie kasowali tego tematu.
    Jeśli komuś udało natrafić się na NAPRAWDĘ śmieszną rozmowę, proszę wstawić.
    Żeby potem nie było takie coś:
    Obcy: siema, km?
    Ty: twoja stara, ahahaha.
    Rozłączyłeś się.

    Tu moje rozmowy:
    http://imgur.com/yhSk8bO
    Nie moje ale też śmieszne:
    http://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/533915_526387120733167_474628099_n.png

    A tu link dla leniów, którzy nie chcą szukać: http://6obcy.pl/
    @Down
    I dlatego można się pośmiać z tych idiotów, heh.
  2. Bastila Weteran

    Słaba strona, sami tępi ludzie, którzy nie potrafią zacząć rozmowy inaczej niż "km???".
  3. ignac8 All your base are belong to us

    To nie wina strony, tylko ludzi ;).
    fotbez121 lubi to.
  4. Volpi Weteran

    Weszłam. Nie wejdę więcej.


    TAM ŻYJĄ KARACHANY!!!!1!1!1ONE!
  5. Arturo213 Forumowy No-Life

    Sama jestes tepa nie wyrazaj sie tak o innych
    Bastila lubi to.
  6. Volpi Weteran

    Arturo... Ludzie, gdy zaczynają chat od "jestem napalony, na gorącą laske" są albo trollerami, albo to zwyczajnie tępe gimbusy.
  7. Arturo213 Forumowy No-Life

    Chyba ze tak zwracam honor :)
  8. DarkMaster Weteran

    [FACEPALM]
    To mi przypomina tego po*noo czata . Nie wchodźcie na to . U mnie jest to o tyle denerwujące że włącza się strona
    bez mojej wiedzy i zgody . A później piszą do mnie takie zboczone i zdj wysyłają .
    CO JEST ?
    Ledwo włączyłem a tu znowu jakaś mi pisze . Cytuję ,, Mam chrapkę na dzisiejszy wieczór " WTF??! 0_O
    Albo to sami zboczeńcy , albo ludzie się nabijają .
    Volpi miała rację nie warto więcej włazić na tą stronę .
    Arturo213 lubi to.
  9. Arturo213 Forumowy No-Life

    Dzieki za ostrzezenie
  10. fotbez121 Uzależniony

    Hmmm, weźmy z tej strony 1500 ludzi.
    60 z nich to prawdziwi napaleni.
    A reszta to jakieś "KM!?!?!?!?111///!?"
    Więc jeśli natraficie na jakiegoś napaleńca to się pobawcie chwilę, a jeśli to facet, to powiedz, że masz naprawdę na imię Adam i szukasz miłości życia, napaleniec straci 5% ognia (?) i pójdzie do innej osoby.
    Trzeba trollować takich ludzi, nawet nieudolny trolling jest tam trollingiem.
    Więc nie piszcie, że tam same stare geje i lesby z podstawówki, trzeba ich wyśmiać :p
    @Edit
    Jeśli chcecie mnie znaleźć to zawsze pod koniec jakiegoś zdania napiszcie "pf", np.
    Obcy: KM?
    Ty: M/K
    Obcy: ok, co tu porabiasz?
    Ty: Nudzę się i bla bla bla, chciałbym/chciałabym pogadać, pff...
    Arturo213 lubi to.
  11. Arturo213 Forumowy No-Life

    Dobrze mowi najlepsze co mozna zrobic na takich dziwacznych gimbusow
  12. DarkMaster Weteran

    Eeeee no wiesz . Ja osobiście wole osoby nieco dojrzalsze dziewczyny . W wieku od 13 do 15 lat nie ma szans na dojrzały związek . Nazwijmy to tak . Na tej stronie większość osób jest dla zabawy . Inni to zboczeńcy . Bardzo niewielka część ludzi jest tam po to by kogoś poznać .
  13. Mupp Kolekcjoner Trofeum

    Znalazłem taką jedną Nikolę. Nie pytała się km, tylko po prostu pisaliśmy i nadal piszemy.
  14. smrodlol Forumowy No-Life

    Ich sprawa jak piszą, a jeśli wam to przeszkadza to po prostu tam nie wchodźcie. Żyjemy w wolnym kraju i pewnie w regulaminie tamtej strony nie jest nic opisane jak mamy zaczynać rozmowę i co mamy konkretnie pisać lub o czym rozmawiać.

    @UP Pewnie ciekawie się rozmawia z 11 latkiem...
    Torto lubi to.
  15. Magic Viva Viva Happy

    Mam traume po wejściu.
    Volpi, ignac8 oraz Bastila lubią to.
  16. fotbez121 Uzależniony

    @Up
    A ja nadal się śmieje z tych idiotów, którzy myślą że pokaże im cycki (jestem facetem).
    gregory455 lubi to.
  17. Kath Weteran

    Chatroulette lepsze.
    No cóż, tu masz napalonych polaczkóf, a na Chatroulette - turków. ._.
  18. DarkMaster Weteran

    ZMIENIAM ZDANIE !!!
    Może mam pewien niesmak po pierwszym wejściu . Ale jest tam wiele sympatycznych osób . Jak jesteście cierpliwi to na pewno znajdziecie jakąś miłą osobę . Wczoraj pisałem z pewną Nataszą , po 15 min zdradziła mi swoje prawdziwe imię Michalina . Osoba w tym samym wieku co ja . Minęło kilka godzin pisania .
    Poszukajcie chwilę , a pewnie poznacie kogoś przyjaznego .
  19. Kath Weteran

    1054 osób online

    Rozpoczęto rozmowę z obcym.. przywitaj się, napisz „hej” :)
    Obcy: siemka
    Obcy: km
    Ty: kebab
    Obcy: co ???
    Ty: no k/m? kebab czy mielone
    Obcy: yyyyy nie Kobieta lub Mężczyzna
    Ty: obojniak
    Obcy: tak jasne
    Ty: nom
    Obcy: hehehe
    Ty: hehehehe
    Obcy: mutant


    hyhyhy xd
    Torto i Volpi lubią to.
  20. Volpi Weteran